Komentari On/Off

Opis bloga


Linkovi

stranicadnevnika@gmail.com

Ziz

Promovirajte svoju stranicu

utorak, 01.07.2014.

s. o. s

Smrt postoji, ne kao suprotnost životu, nego kao njegov sastavni dio.To je klišej izrečen riječima, ali u to doba nisam ih ćutila kao riječi, nego kao taj zračni dio u mojoj nutrini. Do tog vremena smrt sam shvaćala kao nešto u potpunosti neovisno u životu.
Ruka smrti će nas kad tad uzeti, osjećala sam, ali do dana kad posegne za nama ostavit će nas na miru.Jednostavna logična istina.
Kad umrem, ne znam što će se dogoditi sa mnom.Ne znam hoću li preživjeti u nekoj drugog dimenziji. Ako hoću koji će dio mene otputovati dalje.Koji će dio zauvijek zaspati. Hoću li vam faliti.

Život je tu, smrt negdje drugdje. Ja sam ovdje ne negdje ondje.
Zarobljena unutra tih misli koje me guše, vrtila sam se u krug bez izlaza.

- 19:43 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.